Pages

Rabu, 26 Februari 2014

Kusingkirkan Kalimah 'Darurat'!

Bismillahirrahmanirrahim...

Semenjak aku mengistiharkan 'darurat' kat blog ni----->>nak tukar blog lain...MasyaAllah, aku diuji lagi dengan ketidakkesungguhan aku untuk menulis...Astaghfirullahala'zim..Sekarang ni, hatiku dah beralih arah...nak aktifkan semula blog ni..

**Maaf, jika anda tidak selesa dengan perkataan word 'aku'....Im only use it in this blog and tersasul sometime bila sembang dengan adik aku......Kebiasaannya, aku akan guna word 'kami' semasa bercakap--anak jati Kedah...(^______________^), dan amat tak suka kalo orang Kedah , membahasakan dirinya 'aku' time bercakap dengan diri ini---------------> HATI ni terasa JAUH gila..............................kecik hati ini jadi...but try to accept kalau orang tu bukan orang Kedah..he..try to be open- minded...

Melalut sudah...................

Alhamdulillah, sekarang dah mejejak ke alam praktikal(6 bulan), insyaAllah hujung tahun nie graduate..Baru hampir seminggu di tempat praktikal, dekat dengan UUM...Alhamdulllah, Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita-------------->>Bersangka baik dengan Allah, yuk!

this is just a beginning...................................to be continue...

Peringatan bersama..



Siti Nazirah Mohammad Nawawi
Hamba Allah
27/2/2014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Alhamdulillah